maandag 6 februari 2012

Glmmhs 57 von Kiss. Meisterwerk in Messing.


Kiss heeft de klanten lang laten wachten, maar in dit geval is het de moeite waard geweest. Een gewone standaard wagen heeft de meeste charme, en is in veel gradaties te vervuilen.
Kiss hat die Kunden lange warten lassen, aber in diesem Fall hat es sich gelohnt. Ein gewöhnlicher Standardwagen hat den meisten Charme und lässt sich in vielen Abstufungen verschmutzen.

Deze wagen is voor een Duitse klant gepatineerd, en ik ben wat terughoudender te werk gegaan. Trouwens, dit model is in deze uitvoering (epoche III) nog niet zo lang op de rails geweest, en heeft daarom nog weinig littekens.
Dieser Wagen wurde für einen deutschen Kunden patiniert, und ich bin dabei etwas zurückhaltender ans Werk gegangen. Allerdings ist das Modell in dieser Ausführung (Epoche III) noch nicht so lange im Einsatz gewesen und hat darum noch wenig Narben.
Het enige wat ik nog heb aangepast zijn de 'Bremsstellhebel'. Deze waren zwart, maar met een likje wit , geel en rood is dat ook weer in orde.
Das einzige, was ich noch angepasst habe, sind die Bremsstellhebel. Diese waren schwarz, aber mit ein wenig Weiß, Gelb und Rot ist es auch schon in Ordnung.

Becasse bedankt de heer J.Herzog voor de vertalingen!